Рекомендації по монтажу та обкатці гальмівних дисків і колодок GERAT

Інструкція по монтажу та демонтажу гальмівних дисків.

ВАЖЛИВО !!! – Щоб уникнути можливих проблем, установка гальмівних дисків повинно виконуватися лише кваліфікованим персоналом.
Ефективність гальмівної системи безпосередньо залежить від стану гальмівних колодок і дисків. Встановленого часу їх заміни не існує. Необхідно відстежувати стан дисків і колодок. Адже міняти їх занадто рано – недоцільно, а запізнитися з заміною – загрожує негативними наслідками (наприклад, поломкою супорта). Тому періодично треба оглядати гальмівні колодки і диски, щоб з’ясувати чи не з’явилося тріщин і інших ушкоджень. Також потрібно прислухатися до звуків, що видаються при гальмуванні.


1. Загальні правила:
a. Міняти гальмівні диски слід тільки в парі, при необхідності дотримуючись напрямок обертання;
b. Так само заміна диска повинна бути проведена при сильному зносі поверхні диска, при тріщинах, западинах, канавках, і при мінімально допустимої товщині диска.
c. При заміні гальмівних дисків замініть так само гальмівні колодки на колодки фірми GERAT або інші відповідні колодки, що мають схвалення ECE R90 (в разі установки колодок сторонніх виробників, компанія не гарантує коректну роботу гальмівного диска).


2. Загальні попередження:
a.Ступиця
· Контактні поверхні повинні бути чистими (не допускається наявність іржі або забруднень);
· Чи не наносите на гальмівні диски ніякої мастила або подібних продуктів;
· Контактні поверхні (в т.ч. центр маточини) не повинні мати пошкодження;
· Контактні поверхні повинні бути рівними.
b. Гальмівні колодки
· Використовуйте колодки фірми GERAT або інші відповідні гальмівні колодки, що мають схвалення ECE R90 (в разі установки колодок сторонніх виробників, компанія не гарантує коректну роботу гальмівного диска);
· Вибирайте правильні колодки відповідно до моделі Вашого автомобіля і роком випуску;
· Проведіть правильну накочення гальмівних механізмів, уникаючи екстрених, різких гальмувань.
c. Гальмівний супорт
· Перевірте захисні ковпачки на предмет пошкоджень і замініть їх при необхідності. Перевірте шпильки і направляючі елементи на предмет пошкоджень і працездатності і замініть їх при необхідності;
· Переконайтеся в плавному ході нових колодок в супорті.
d. Колеса / Шини
· Перевірте балансування. Відбалансують при необхідності;
· Перевірте диски на вертикальне, горизонтальне (бічне), осьовий і радіальне биття і відповідність специфікаціям

3. Інструкція по демонтажу / монтажу гальмівних дисків:
При установці дисків GERAT, спрямованого обертання, зверніть увагу на крайку диска, там вказується за допомогою англійський букв «R» і «L», на який бік автомобіля, встановлювати той чи інший диск.

a. Після того, як забезпечена надійна стійкість автомобіля, зніміть колесо.
b. Демонтувати старі гальмівні колодки і, використовуючи спеціальне пристосування, відіжміть поршень так, щоб звільнити місце для нових колодок. ВАЖЛИВО !!! Вживані гальмівні колодки неприпустимо використовувати з новими дисками і їх необхідно утилізувати.
c. Зніміть раму гальма разом з кріпленням, що не отсоединяя гальмівний шланг, і встановіть її таким чином, щоб вона не повисла на шлангу. Зніміть зношений гальмівний диск.
d. Поверхня маточини колеса необхідно ретельно очистити за допомогою щітки і відповідних спиртових розчинників від задирів, іржі, бруду. Найчастіше, саме брудна поверхня маточини викликає биття, вібрацію гальм. Брудна маточина і викликана цим вібрація гальм, не може вважатися дефектом гальмівних дисків.

e. Обов’язково проконтролюйте биття маточини. Робити це потрібно за допомогою спеціального пристосування. Допускається биття не більше 0-0,1 мм. Якщо Вами встановлено, що биття перевищує цю величину, то подальші роботи по заміні гальмівних дисків припиняються з тим, щоб відремонтувати маточину.
f. Перед тим, як встановлювати диски, ретельно видаліть з них консервативне покриття відповідним розчинником. Встановіть гальмівні диски.

g. До того, як буде встановлено колесо, проконтролюйте биття гальмівного диска. Якщо всі операції виконані вірно і акуратно, величина биття буде не більше допустимої (0,15 мм). Див. Мал. 7. Більша за величиною биття призводить до вібрацій при гальмуванні і збільшеному ходу педалі гальма.
h. Встановіть гальмівні колодки таким же чином, як знімали, і прикрутіть колесо на своє місце.

УВАГА! У перший час, поки гальмівні колодки не притруться до диска, а це приблизно при пробігу до 500 км, не можна гальмувати занадто різко. В іншому випадку можуть виникнути локальні зони перегріву і деформація гальмівного диска.

4. Рекомендації по прикатці:
a. Наступні рекомендації служать для того, щоб переконатися в правильній роботі гальмівної системи:
· Проводьте процедуру накочення на ділянках доріг, які дозволяють виконати описані нижче маневри безпечно і з дотриманням правил дорожнього руху.
· Уникайте різких гальмувань перші 500 км. після заміни гальмівних дисків.
· Шляхом помірного гальмування досягається поступове нагрівання гальмівного диска без створення теплового шоку і гальмівні поверхні диска і колодки притираються один до одного.
· Проведіть, по-крайней мере, 30 натискань на педаль гальма на середній швидкості (приблизно 100 км / ч) з помірним уповільненням (максимальний час гальмування – 3 секунди) до швидкості спочатку 50 км / год, а після приблизно половини гальмівних циклів – до 25 км / год, даючи диску охолонути між циклами від потоків повітря протягом приблизно 3-х хвилин.
Рекомендації по Прикатка гальмівних колодок:
ВАЖЛИВО !!! Гальмівну систему не слід експлуатувати в нормальному режимі, поки не проведена процедура обкатки.
· Чи не починаючи руху, кілька разів натиснути на педаль гальма, для того, щоб розігріти її.
· Проїхати 150-200 кілометрів, використовуючи м’які гальмування (50% додається сили), уникаючи інтенсивних гальмування, не допускаючи перегріву колодок і гальмівних дисків. Слід звертати увагу на відсутність вібрації і шумів гальм на ходу і при гальмуванні.
· Для обкатки слід зробити як мінімум 30 зупинок тривалістю по 3 секунди кожна. Здійснювати гальмування необхідно із середнім / низьким уповільненням, з різною початковою швидкістю. Проїжджати кілька кілометрів між зупинками.
· Після здійснення серії гальмувань, проїхати ще кілька кілометрів, намагаючись мінімально використовувати педаль гальма, для того, щоб охолодити систему.
· Тепер система готова до нормального використання.
Не рекомендується проводити накочення на дорогах загального користування, оскільки це може становити небезпеку для інших учасників дорожнього руху!
У разі якщо дані інструкції не дотримуються, GERAT Trade не приймає претензії по гарантії, якщо це недотримання призводить до пошкодження продукту та / або заподіяння шкоди третім особам. Крім того, гарантія Також ви не отримуєте, якщо збитки і / або виниклі дефекти пов’язані з інтенсивним використанням і / або персональним (екстремальних) стилем водіння окремих осіб і / або були викликані використанням продукції не за призначенням.


Купити гальмівні диски, гальмівні колодки, радіатори охолодження, оливні фільтри, повітряні фільтри та комплекти GERAT з гарантією і доставкою по Україні:

Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Херсон, Чернігів, Полтава, Черкаси, Хмельницький, Суми, Житомир, Чернівці, Рівне, Кам’янське, Кропивницький, Івано-Франківськ, Кременчук, Тернопіль , Луцьк, Біла Церква, Коростень, Краматорськ, Мелітополь, Нікополь, Ужгород, Бердянськ, Курахово, Волноваха, Павлоград, Конотоп, Первомайськ, Вознесенськ, Умань, Бориспіль, Кам’янець-Подільський, Чорноморськ, Мелітополь, Прилуки, Мукачево, Слов’янськ, Білгород- Дністровський, Нова Каховка, Покровск, Костянтинівка, Бахмут, Сєвєродонецьк, Бровари… 

Головне меню